سلام علیکم اگه پیم دادید سین خورده یا جوابی دریافت نکردید

سلام علیکم اگه پیم دادید سین خورده یا جوابی دریافت نکردید و آنلاین بودم جواب ندادم دایرتون کلا محو شده واسم و نمیدونم ک پیم دادید یا ن
هرکی واسش نفرستادم بیاد چون متاسفانه اوناهم بالا نمیاد ک بفرستم
تشریف ببرید محفل(https://wisgoon.com/v/C6XSW5HWBR) تا بعدا ببینم ویسگون چ خاکی ب سرمان میریزد
دیدگاه ها (۸)

هرکسی روبیکا/سروش دارهکامنت بذاره ۴ بک میدم عضو چنل شه_چنل ر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط