چرا ترسو شدی ؟چون دیگه تورو ندارم 🖤🥹

چرا ترسو شدی ؟چون دیگه تورو ندارم 🖤🥹
دیدگاه ها (۱)

هیچ کس به خاطر شارژر نداشتن گوشیشونو دور نمیدازن 🫂❤️

عمه یک تیکه عشق است

بغلم کن 🫂🌕

صداے قلبت🫀 آهنگ موردِ علاقہ‌ے منہ...𝄞️

دیگه بهم نگو ترسو 🤌🏻

ولی من تورو ندارم😥😥💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط