قطعا بخاطر خندیدن به این میرم جهنم😂😂

قطعا بخاطر خندیدن به این میرم جهنم😂😂
دیدگاه ها (۹)

حاج خانم داشت نذری میداد و فیلم هم میگرفت که یهو با این صحنه...

طالبان اونقدرا هم که میگن خشن نیستن :))

بذار حاجی گرم شه بعد گریه کن داداش😐😂

20ثانیه فارغ از مشکلات، فقط لذت ببر😍

ترامپ پدسگ

چقدر دوستش دارم؟...اگر جای من در بهشت باشد و جای او در جهنم؛...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط