اگه مردم با این اهنگ خبر رو تو ویس بدین🖤❤️‍🩹

اگه مردم با این اهنگ خبر رو تو ویس بدین🖤❤️‍🩹
دیدگاه ها (۱۲)

خیلی نگرانمبرایعلیضمانیافشارنیمانیوادمحمدامیر موپرشین روستو....

پروف ارمان

اره خوب دیگه ادمم محسوبم نمیکنن

اپاراتر ها هم خوبناین کلیپ قدیمیه خودم ساختمنیحی

یکم اهنگ گوش بدین منخودم اهنگ اسلاید نه رو خیلی دوست دارم

اگه اسم اهنگ رو میدانید تو کامنت ها بگید ممنون

بچه هااا این آخرین پستمه دیگه ویس رو پاک میکنم میرم تیک تاک🥹...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط