من وقتی میبینم پست اخرم که سالگردمون رو تبریک گفتم نيومده

من وقتی میبینم پست اخرم که سالگردمون رو تبریک گفتم نيومده...=)
الان من باید دهن کیو سرویس کنم😂
دیدگاه ها (۱)

حق یا چی؟=)

فقط قیافه یونگی>>>>😂=)

😂😂=)

لیث=)

من الان باید دهن کیو سرویس کنم😔#اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج#یا_مرگ...

همین الان گرفتم گفتم پست کنم♥️🤣#me

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط