پارت اول ⭐

پارت اول ⭐
کدومش و دوس داشتی ؟🥲❤️‍🩹
خودم :بازم منو خیابونو این الکلا🍷🙃
دیدگاه ها (۴)

پارت دوم ⭐کدومشو دوس داشتی ؟🫀خودم : اگه دور بشی دور بشی از د...

...

ولی این آهنگ تتلو🛐🛐🛐

ولی اون آهنگ اولی:))🛐🛐

عاشق آهنگش شدم

بازم منو خیابونو این گریه بغض 🥀🩶#Jam#Me #جمی #jammshiddd2

سوال پستی؟؟ کدومش دوس داشتی 👻🤗

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط