من هر چی بشه ارمی و عاشق بی تی اس می مونم 😊💜

من هر چی بشه ارمی و عاشق بی تی اس می مونم 😊💜
دیدگاه ها (۱۲)

واقعا فقط میتونم بگم صداشون از بهشت اومده ❤️‍🩹

Jk

مگه میتونه فراموش کنه...... هرگز.. ....:) 💜💜

اگه میگی بی تی اس فن بوی نداره باید بگم واقعا کوری... آرمیی...

........

کاپل سرعت و عشق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط