ولی صداش خیلی قشنگ بود ودرد ناک کاش می‌توانستم بغلش کنم 🥺

ولی صداش خیلی قشنگ بود ودرد ناک کاش می‌توانستم بغلش کنم 🥺🫂
دیدگاه ها (۱۱)

اگه اسمش میدونید بگید

امید وارم درک نکنین

صبحت بخیر🍃🌼

ای کاش دوباره می توانستم تو را در آغوش خویش بگیرم جانا 🌿🫠🫂

آقا شماهم دلتون میخواست بغلش کنین من که خیلی دلم میخواست بغل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط