حالا گاهی تو تنهایی میفهمم حق بوده حرفش...🖤

حالا گاهی تو تنهایی میفهمم حق بوده حرفش...🖤
دیدگاه ها (۶)

برررگررررد فرشاد ام ، برگررررد دردانکم اینجا ما همه در فراقت...

یادتون باااشه....

به مو گفتی ، صبوری کن صبوری صبوری طرفه خاکی بر سرم کرد ....🖤

یوسف من تا ابد همنشین چاه شددد🖤😭

هرچی جلوتر میرم بیشتر میفهمم تنهایی حالم بهتره

حالا میفهمم چرا اپستین ایلان ماسک رو به جزیرش نبرد

حالا میفهمم وطن یعنی هموطن نه چیز دیگه🫀❤️‍🔥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط