من بهش عمل نکردم 🎀

من بهش عمل نکردم 🎀
دیدگاه ها (۸)

بسوزید چون تایپ من ایشونه

نیاز فوری به ددی نامی 🔥🤝🏻

خودم بهار (:

دلم گرفته ⁦⁦⁦⁦ಥ⁠‿⁠ಥ⁩⁦

خودمم بهش دقت نکردم زیاد 🗿

ناتوان کامل شد، اما سلام نکردم بهش..

من به قولم عمل نکردم دیروز ببخشید 😔حتما امروز میزارم قولم قو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط