خدا میدونه چقد سر اینجا گریه کردم:)))

خدا میدونه چقد سر اینجا گریه کردم:)))
دیدگاه ها (۰)

•_•

..

هیچی باقی نمیمونه

خیلی سخته که تو این وضعیت بمونی

چقدر سر این کنسرت من گریه کردم خدا میدونه😭

فقط خدا میدونه چقدر برا سعید گریه کردم🗿💔

چقد من سر این گریه کردم(نتا برگشته خیلی خوشحالم)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط