چقدر خوبه که بعضیا انقدر با وجدانن

چقدر خوبه که بعضیا انقدر با وجدانن
دیدگاه ها (۱)

وقتی دو تا رفیق تو فینال به هم میخورن😁

فقط قیافه ی صاحب موتور😂😂بیچاره کاری از دستش برنمیاد😆

چه بیلبورد ترغیب کننده ایآدم دلش می خواد تا شب کارت بکشه👌

دوماد کلا یادش رفت دوماده😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

چرا بعضیا انقدر شانس دارند

چجوری بعضیا انقدر خوش شانسنتهیونگ از غرفه دوتا لیوان گرفت و ...

شازده کوچولو :  «آدما دنیاشون چقدر جمعیت داره؟ »روباه : «بعض...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط