من♡

من♡
دیدگاه ها (۲)

یادت باشه من گفتم ایران نه (جمهوری اسلامی ایران)

ببخشید؟ببخشید فایده نداره تو میتونی یه لیوان رو بشکونی و مثل...

@حلما

با گستاخی میگه آمریکا باید در نتیجه مذاکرات  سود ببره!!اعترا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط