فقط جوری که به آرمیاش ادای احترام می‌کنه❤️.

فقط جوری که به آرمیاش ادای احترام می‌کنه❤️.
ما کسی رو استن می کنیم که ما رو استن می کنه، اینه فرق ما😍
دیدگاه ها (۰)

BBBBBBBBBBBBBBB😁😍❤️

اره من کسایی رو استن میکنم که اینجوری بهم احترام میزارن 🛐🛐بم...

چند دلیل هست که میگه استن همون بیل هست😱۱ـوقتی حافظه ی استن ب...

اون با بقیه فرق می کنه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط