سلام احمقای من( جدیدا بد دهن شدم🥲)
سلام احمقای من( جدیدا بد دهن شدم🥲)
چطورین؟ خوبین؟
اگه خوبین که خداروشِکر ولی اگه نیستین گوه میخوری خوب نیس_ چیز یعنی با دیدن این ادیت از مایکی خوب شو🤓🤡
چطورین؟ خوبین؟
اگه خوبین که خداروشِکر ولی اگه نیستین گوه میخوری خوب نیس_ چیز یعنی با دیدن این ادیت از مایکی خوب شو🤓🤡
- ۷۰۹
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط