من ندارم هیچ رفیقی توی واقعی

دیدگاه ها (۴)

چند درصد

رفیقی ندارم متاسفانه گوظ ☝🏼🤓

زیبایی رفاقتشون ❤️🙃متاسفانه همچین رفیقی ندارم ولی دوست مجازی...

رفتن‌های واقعی توی سکوته، بُردن‌های واقعی توی سکوته، اشک‌ ری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط