اگر نامهربان بودم رفتم دیدار به قیامت 😔😔😔😔😔فقط ی خواهش‌ د

اگر نامهربان بودم رفتم دیدار به قیامت 😔😔😔😔😔فقط ی خواهش‌ دعا کنید من زود بمیرم راحت شم
دیدگاه ها (۱۲)

من که پرپر شدم ای کاش به حرف دکتر گوش نکرد بود جراحی کنم با...

لعنت به دنیای هیچ کس وفا نداره 😢😢😢

عررررررررامروز رفتم آزمون دادمممممآزاد شدمممممم بنظر خودم خو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط