آخه دیگه چه طوری بگم ننه

آخه دیگه چه طوری بگم ننه
من کم آوردم
#شنبه_های_ام_البنینی
#کربلایی_حسین_ستوده🎤
دیدگاه ها (۰)

حسینیم وای حسینیم وای#کربلایی_حسین_ستوده🎤

جانم فدای ایران

#میلاد_امام_زمان #جشن_محله#جشن_محله_امام_زمان

#دهه_فجر_انقلاب_اسلامی

👁👄👁دیگه کپشن کم اوردم

شاید ضریح ات رو دیگه ندیدم... #امام_حسین #کربلایی_حسین_ستوده...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط