دل کندم از دنیا و آدماش ...✌️

دل کندم از دنیا و آدماش ...✌️
دیدگاه ها (۲)

حقیقت رو گفت ❤️❤️😍😍✌️✌️👌👌❤️❤️

مهربانی را چ زیبا ب تصویر کشید ...

دهه فاطمیه 🥺🥺🖤🖤🖤🥺🥺🖤🖤دوستان دعا فراموش نشه 🙏🙏🙏

موزیکش حالمو خوب می‌کنه ...

دنیای عجیبیِ ادماش عجیب تر#درس_زندگی #درس #حق #حقیقت #واقعیت...

بهترین نصیحت مخصوص این روزگار و ادماش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط