BTS

🐯: من زیاد با پدر و مادرم دعوا نمی‌کردم، ولی با خواهر و برادرای کوچیک‌ترم خیلی دعوا می‌کردم.
🐯: خواهر کوچیکم تنها دختر توی فامیل‌مونه، برای همین چون تنها دختر بود، فقط اون می‌تونست لباس‌های برند بپوشه.
🐯: در مورد خودم... خب، راستش مشکلی باهاش نداشتم، ولی وقتی همه چیزای قشنگ و خوشگلش رو می‌دیدم، یکم دلم برای لباس‌های خودم می‌گرفت.
🐯: الان سعی می‌کنم خیلی خوب مراقبشون باشم.
دیدگاه ها (۰)

تهیونگگگگگگ چطوری میتونی انقدر جذاب باشییییی

موزیک ویدئو جنی you and me

دوستان این لینک اپارات مستند جدید بی تی اس درباره البوم ارار...

بچه ها من نرفتم ولی نمیتونم زیاد فعالیت کنم😭😭😘

سفیر کبیر Grand Ambassador

سفیر کبیر Grand Ambassador

سفیر کبیر Grand Ambassador

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط