چرا ما خصه دنیای اشتباه

چرا ما خصه دنیای اشتباه
رو میخوریم 😕😕
دیدگاه ها (۰)

امروز فقط پاپت پلوم بود 😕😶

ما دو دیووانه😜😁

💕❤️

⁦❤️⁩ مرسی عشقم ⁦❤️⁩ A ❤️

بیشترین ضربه رو از اونی میخوریم،که همیشه ضربه گیرش بودیم...

اشتباه رو‌

ای دنیای مادی، معادلاتت و محاسباتت اشتباه است 🔹 آنچه ما دار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط