یه شب...!

یه شب...!

شب شب تیره...!
دیدگاه ها (۰)

من باهات قهرم... 🚶‍♀️🖤!

خب منم یه جای کار... اینطوری خسته میشم... !

دل‍‌م م‍‌ی‍‌خ‍‌واد بہ ت‍‌ت‍‌ل‍‌و ب‍‌گ‍‌م:کِ‍‌ی ج‍‌ای م‍‌ا زن...

حق...!

مثل آن شیشه که در همهمه باد شکستناگهان باز دلم یاد تو افتاد ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط