منم بودم...

منم بودم...
#mbti
دیدگاه ها (۵)

آرت دوم💜نظرتون چیه؟#ART #ARTIST #perple #anime #manga #oc

نه واقعا زندگی چه ارزشی داره...

بنده entp املطفا هرکس entp هست ❤️ کامنت کنه🥰

خب برای اولین بار اومدم آرت این مدلی بکشم ریدم...تو کلینیک م...

بچه ها منم رفتم شخصیت mbti دادم و تاپم شد esfp🥲🙂😉

منم خر بودم.)))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط