ازما عصبانی باشید و ازاین عصبانیت بمیرید

ببخشید که برای تو هشتگ سپهربابا نزدن

میدونی چرا اینروزا انقد بارون میاد

ویسگون شده پر بی تی اس...💔

حداقل پاسدار شهید ما رو به جای جاوید ناماتون جا نزنید!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط