این دردها را نمی‌شود به کسی اظهار کرد..

این دردها را نمی‌شود به کسی اظهار کرد..
دیدگاه ها (۳)

هنگم ... واقعا جمله ای در وصف این فاجعه به ذهنم نمیرسه

بحران هویت 🤦

‏قشنگ تابلوعه سگه و صاحبش زندگی دیگ براشون مهم نیسولی گربه ا...

دیگه خیلی زود صمیمی شد😂

منو از دردها نترسون ،چون من از دردها ساخته شدم:))))

تپشِ دردها !.....

*با خودمون تکرار کنیم:میشه بدون توهین، اظهار مخالفت کردمیشه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط