تنهایی اجبار نیست انتخابمه🖇

تنهایی اجبار نیست انتخابمه🖇

















#موزیک #دلتنگی #غمگین
دیدگاه ها (۱)

همینقدر تنها🫠#تنهایی

وقتی که باد جدایی آغاز شد ...#موسیقی #موزیک #غمگین #دپ

💙🖇#موزیک #زیبایی

مگه میشه؟@helma0_0 @helma2027@im.helma@nerlin@haamim76_91@ba...

کاش رفتن نبودکاش تنهایی فقط مخصوص خدابود

دنبال کن هرروز پست میزارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط