فرصت نفس کشیدن هم نداشت

دیدگاه ها (۰)

رفیقم کجایی که....

فقط تیپ مشکی آخرش

*گاهی که دلت شور میزنه و اضطراب،فرصت نفس کشیدن رو ازت میگیره...

نفس کشیدن زیباست:) جسارت ها تمام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط