مابد نبودیم بلد بودیم دنیا مارو نمیخورد: )

دیدگاه ها (۲)

بگو خیالت منو ول کنه

خیلی فازشو دوصت دارم

مرد بودیم...ولی نامرد نبودیم🥀#رفیق

ما آدم دنیای همدیگه نبودیمتو فال هم بودیم🥺💔

📌 «ایران که نبودیم بی‌تاب بودیم ...»روایت اشک‌آلود هم‌وطنان ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط