طرفدار بی تی اس بودن تو این پنج سال دیگه شده عضوی از وجود

طرفدار بی تی اس بودن تو این پنج سال دیگه شده عضوی از وجودم و نمیتونم ولش کنم
اگه نباشن انگار نیمی ازم گم شده
بی تی اس برای من دیگه فقط آیدل نیست ،خانواده منه ،دلخوشی منه،امیدمنه،نور زندگیم وسط تاریکیه....💜✨
#بی_تی_اس
#ارمی
#تهیونگ
دیدگاه ها (۲)

پسرممم حنجرتو خود خدا بوسیدههه نههه؟ 🥹💜🛐

تهکوک#تهکوک#بی_تی_اس #تهیونگ #جونگکوک

بلاخره بعد از مدت ها برگشتم و تابستون شروع شددد ...

۱۳ فستا مبارککککک ... 🥳🥳 ( بر ارمی های عزیز و اعضای دوست داش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط