زیباست

زیباست
دیدگاه ها (۴)

یک نامه نوشته ام به زبان آدم های امروزنمی دانم آن را چه کسی ...

کیا اینو قبول دارن

💛ارزش قلب به عشق🌼ارزش سخن به صداقت💛ارزش چشم به پاکی🌼ارزش دو...

اگــــــــــــه قبول داری خوشمله لایـــــــک کن

زیباست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط