هههه ههههه ههههه چقدر نایس و متمدن هههه هههه. احمق دیووز

هههه ههههه ههههه چقدر نایس و متمدن هههه هههه. احمق دیووز اگه توی ایران اینجوری میشد یک سگ هار میشد ولی اونجا خنده داره
دیدگاه ها (۰)

دولت خائن اصلاحات و سیخ توی کون مردم کردن

وطن فروشها و سلبریتی های منافق دوزاری بسوزید و بمیرید

ملت مگه خر بودن واسه شما افتخاره 😁😁😁

دوستداران اصلاح طلب خرانی واقعی هستند 😁😁😁😁

بابا چقدر میتونین احمق باشین آمریکا هیچ وقت دارایی ها رو آزا...

سناریوpov: تو یک قاضی هستی و اون ها یک قاتل سریالی و بعد از ...

عشق در خطر هست پارت: 41

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط