حیحی

یه ادم نمیتونه هم زمان غم گین ترین آدم باشه و هم دلقک باشه .
همچنان شخصیت بنده
دیدگاه ها (۱)

کوروش و میا

@wsvehx12c اون که باشه ادم غم نداره تویی! 🥹

بنظرم قشنگ ترین حرف،به یه آدممیتونه این باشه که من کنار تو خ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط