مرسی ک رفتی(((:!!!

مرسی ک رفتی(((:!!!
#دپ
دیدگاه ها (۳)

بین منو تو یکی بد بود بد بود..🪐🖤چشمای تو آرامش من بود من بود...

بهش خیانت کنم..ک کرد((:!#ربکا_ارتا

هه!#خفن

ولی تو بهترین قسمت زندگی منی((:#رفیق🇲🇺🪐

میان دفتر شعرم ،......... مرا گم ڪردے و رفتینوشتم بی" تـو" م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط