به کام ما دنیا نبود.تو حرمت فقط برای ما جا نبود...

در شب های تار ماه من علی(ع)ست

یا امام حسین(ع)ما اون چیزی که در توانمون بود گذاشتیم...

تمام شد...

دلتنگم...

در دنیایی

امام حسین جاااانم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط