کیا اینجوری ان دست خوشگلش بره بالا

کیا اینجوری ان دست خوشگلش بره بالا
دیدگاه ها (۷)

وای شیرینی مورد علاقه منه آنقدر دوست داشتم این شیرینی چب ...

خب همین شیرینی ها هم اگر تخم مرغ نبود درست نمی شود😅

دوتا قتد ونبات.قند وعسل. جیگر طلا ها🥹

بگید تو این گروه ها شما نقش چی رو دارید؟

امان از دست رفیق 😅😅کیا رفیق اینجوری دارن؟؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط