دوووست دارم

دیدگاه ها (۰)

چع حالی

ی پسری میگف،میدونی چقدقشنگه پشت وپناه ی دخترباشی

واســـه تـــــــــــــــو

تهیونگم دارمم دخملم دارممجین دارممنامجون دارممکی مامانم میشه...

دوستت دارم چون تنهاترین فکر تنهایی منی.دوستت دارم چون زیباتر...

اخلاق گوهی دارم دل مهربونیت دارم.)))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط