تنتاااا برگردددد 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

تنتاااا برگردددد 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
بیلی براتتت خیلییی گریه کرددد 😭😭
کاش منم همچین رفیقی داشتم.....
دیدگاه ها (۸)

بنده بلینک جنر هستم...🗿🗿و به بلینک جنر بودنم افتخار میکنم 🗿✨

رولمو عوض کنم؟✨🎀جیسو شم؟؟🌷

ولی تنتا چرا رفتیی 😭😭 من عاشقت بودممتوی گوشی قبلیمم انقدرررر...

من‍ نمیتونم‍ عاشق‍ شماهآ نباشممم‍‍★هعییییکی‍ بیاد منو‍ ازشون...

کاش منم تو زندگیم همچین کسی داشتم💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط