بچه ها با دوستام قهر کردم چون هی دعوا میکردن الان خیلی نا

بچه ها با دوستام قهر کردم چون هی دعوا میکردن الان خیلی ناراحتم😭😭😭😭😢😢😫
دیدگاه ها (۲۲)

میتسوری و اوبانایساخت خودمچطوره

دیدار به قیا مت

مرسی😁😁🥰😍💝💝

بچه ها تو دشویی گیر کردم بعد اینجا الان هوا طوفانیه بعد برقا...

خیلی خوشحالم(تو گروه دوستام تایپ کردم)

ببخشید که فعالیت نمی کنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط