بهم میگن چقدر مظلومی ولی اونا از کراشم خبر ندارن🛐

بهم میگن چقدر مظلومی ولی اونا از کراشم خبر ندارن🛐
دیدگاه ها (۴)

برادران همکاری کنید که من قش نکنم🌷😭

اهم حرفی ندارم😑

فن های بیلی لجباز نیستن اصلا فقط تو کامنتا ایموجی سبز نزاری...

اهم لولو❌ به هلو✅

ته ته ❤️❤️وقتی میگن صدای بی تی اس دخترونه هست 😏 دارن غلط اضا...

اونا تاریخ ندارن

کی گفته احساس ندارن پسرا؟ اونا نر هان که احساس ندارن سیسی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط