خیلی درد داره که یه بچه تو این سن به خودش بگ زشت:]

خیلی درد داره که یه بچه تو این سن به خودش بگ زشت:]
‌‌
دیدگاه ها (۸۱)

متاسفم براش:)💔

ععرر یادته؟¡😺💔

چرااا¿¡😑

ععررررر گریم گرف💔🚶🏻‍♂️

+دوسش داری؟_همین که میدونم زندسو نفس میکشهخودش آرامشه برام+چ...

حرفای ک کوک تو لایو میزنه خیلی درد داره🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط