دلبرم ڪی وقت کردی اینـــقد

دلبرم ڪی وقت کردی اینـــقد


دلبرانہ حــروم*زادع باشی!
دیدگاه ها (۰)

همه بالا دو متریم 🤌

درک کردی؟؟ امید وارم نکرده باشی

❣دلبرم باشی جهانــــــم رافدایـت می ڪنمبا نگاهي از تــــو جا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط