بچه ها من دارم از ویسگون میرم خیلی ببخشید ولی چاره ای نیس

بچه ها من دارم از ویسگون میرم خیلی ببخشید ولی چاره ای نیست من داخل بله هستم اگه خواستین بهم پیام بدین هنوز زدن کانال بلولاک تپ بله هست بهم پیام بدین تا ایدی کانال و بدم
ایدی بله:
@hiorinyo
البته براتون یه پیج میاره داخل ویسگون اون پیج سابق خودمه
دیدگاه ها (۰)

خوشگلام روبیکا دارین؟؟ اگه دارین من یه کانال دارم اگه میشه ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط