جوانیمان را از چه کسی پس بگیریم

دیدگاه ها (۱)

بحث کردن با بعضیها همینقدر بی ثمر هست

حرف حق

خوب بودن تاوان داره متآسفانه

هر چی سرمون میاد از سادگیمون هست

گناهمان را نگذاریم به پای جوانیمان . به جوانی شهدا بر میخورد

درد کی ما داریم درمون ندارد این💔 وسط حیف جوانیمان دار می‌گذر...

امروز اگر بزرگ شدیم🍃🌺 به برکت کسانیست که در این آشوب روزگار ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط