*سکته ی ناقص*

*سکته ی ناقص*
عررررررعهثتفثفثفهتثفعتافسسفهتتسفه
حالوم تایپم
تایپ خودمو و کراشمن🤡🎀
دیدگاه ها (۳۳)

من وقتی یکی به دوستام آسیب میزنه:قفلی زدم روش🌚🎀

ححححققققققق

یکم ازین دوتا کاراکتر های مورد علاقم🌚🎀🩵💙بهتره بگم یکی از شیپ...

عاشقش شدم...راستی اشلی رولمه و یه اندرو هم دارم که فکر کنم ه...

تایپمولی هیچکس نمیتونه تایپ من باشه

سکته رو ناقص زدماااا 🤣🤣😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط