آجرک الله بقیه الله
🏴 حال غریبی است… امشب برای کدامتان گریه کنم؟ برای مظلومیت حسین یا تنهایی تو؟ یا شاید برای خودم که نبودم تا یاریاش کنم یا نیستم که یاریات کنم؟
◽️ وقتی هقهق گریههایت را نمیشنوم، غم دلت را نمیدانم، ندای «هَلْ مِنْ ناصِرَت» بلند است و من کاری نمیکنم، پس نیستم...
دهم #محرم ؛ #عاشورا
┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
#ایران_قدرتمند
#ایران_متمدن
#خیابان_را_خالی_نمیکنیم
#مردم_ایران_شکست_ناپذیرند
#مذاکره_خیانت_است
#نه_سازش_نه_تسلیم_انتقام_انتقام
#من_با_آیت_الله_سید_مجتبی_حسینی_خامنه_ای_بیعت_میکنم
#نه_به_دیپلماسی_التماسی_و_تحقیر
#ان_معی_ربی
#اللهم_احفظ_الامام_الخامنه_ای
#حسبنا_الله_و_نعم_الوکیل
#ایران_مملکت_امام_زمان_است
#اللهم_عجل_لوليك_الفرج_بحق_زینب_کبری_س🤲
#مرگ_بر_اسراییل
#مرگ_بر_امریکا
#ویسگون
◽️ وقتی هقهق گریههایت را نمیشنوم، غم دلت را نمیدانم، ندای «هَلْ مِنْ ناصِرَت» بلند است و من کاری نمیکنم، پس نیستم...
دهم #محرم ؛ #عاشورا
┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
#ایران_قدرتمند
#ایران_متمدن
#خیابان_را_خالی_نمیکنیم
#مردم_ایران_شکست_ناپذیرند
#مذاکره_خیانت_است
#نه_سازش_نه_تسلیم_انتقام_انتقام
#من_با_آیت_الله_سید_مجتبی_حسینی_خامنه_ای_بیعت_میکنم
#نه_به_دیپلماسی_التماسی_و_تحقیر
#ان_معی_ربی
#اللهم_احفظ_الامام_الخامنه_ای
#حسبنا_الله_و_نعم_الوکیل
#ایران_مملکت_امام_زمان_است
#اللهم_عجل_لوليك_الفرج_بحق_زینب_کبری_س🤲
#مرگ_بر_اسراییل
#مرگ_بر_امریکا
#ویسگون
- ۳۳۱
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط