این غدیتو خیلی دوست داشتم

این غدیتو خیلی دوست داشتم
میبینین چه ادیتای خفنی میزارم بعد شما لایک و فالو نمیکنید😩😭
منم ادمم دارم جون میکنم میرم تو تیک تاک نتمو به چوخ میدم بعد شما حمایت نمیکنید😭
حرفم قصد بدی نداشت😊
دیدگاه ها (۶)

این خیلی باحالههه

چه زبانی حرف زد؟

حالا که اینترنتا برگشته منم منبعم باز شده... اینا رو دیشب پی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط