هیچکس درکم نکرد

هیچکس درکم نکرد
دیدگاه ها (۰)

هی آورد بهونه

فهمیدم از هرکی کاری برمیاد

خیلی خستم

هعی

درد دارم اما درمان ندارم

هیچکس عذر خواخی نکرد💔

هیچکس تلاش نکرد چشمامو بخونه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط