میدونم با این حرفام قراره خیلیا رو ناراحت کنم ، میدونم
میدونم با این حرفام قراره خیلیا رو ناراحت کنم ، میدونم هیییچ تاثیری نداره ، ولی دیگه کم اوردم .
این دعوا ها و خبرکشی ها و بچه سال بازیا چیه ؟ کی میخواین بزرگ شین ؟؟؟ کی میخواین بفهمین اینا میشه یه خاطره و حتی بخشی ازش هم قرار نیست یادمون بمونه !! یادمون بمونه هم غش غش به کسخلی خودمون میخندیم !!
اومدیم اینجا دوست و کاوریست باشیم ، نه جنده ی هم ☺
فحش کصپاره و امثال اینا میدین فکر نکنین گنگین !! برای یه سریا که یدونه حاشیه و دعوا هم نداشتن شبیه روبیکاییای بچه سالین !!
بسه از ریل هم استفاده کردین ، بسه همو مسخره کردین ، بسه صدای فیک گذاشتین و نصفمون فهمیدیم ولی هیچی نگفتیم که شاید بیوفتیم تو حاشیه ، بسه ماهارو { خر } فرض کردین !!
ادم شین !!! دختریم همه مون ، نیازی به این همه دعوا و فحش ناموسی و ریدن به هیکل پدر و مادر و هفت جد و اباد نیست 🥹
با یه صحبت ادمیزادی هممه چی حل میشه ، تجربه داشتم که میگم !!
من عاشق کاوریست بودنم ، عاشق فنامم، فرندامم ، ولی با وجود این گوه کاریاتون دلم نمیخواد حتی یک ثانیه دیگه اینجا باشم !!
#ادم شین
این دعوا ها و خبرکشی ها و بچه سال بازیا چیه ؟ کی میخواین بزرگ شین ؟؟؟ کی میخواین بفهمین اینا میشه یه خاطره و حتی بخشی ازش هم قرار نیست یادمون بمونه !! یادمون بمونه هم غش غش به کسخلی خودمون میخندیم !!
اومدیم اینجا دوست و کاوریست باشیم ، نه جنده ی هم ☺
فحش کصپاره و امثال اینا میدین فکر نکنین گنگین !! برای یه سریا که یدونه حاشیه و دعوا هم نداشتن شبیه روبیکاییای بچه سالین !!
بسه از ریل هم استفاده کردین ، بسه همو مسخره کردین ، بسه صدای فیک گذاشتین و نصفمون فهمیدیم ولی هیچی نگفتیم که شاید بیوفتیم تو حاشیه ، بسه ماهارو { خر } فرض کردین !!
ادم شین !!! دختریم همه مون ، نیازی به این همه دعوا و فحش ناموسی و ریدن به هیکل پدر و مادر و هفت جد و اباد نیست 🥹
با یه صحبت ادمیزادی هممه چی حل میشه ، تجربه داشتم که میگم !!
من عاشق کاوریست بودنم ، عاشق فنامم، فرندامم ، ولی با وجود این گوه کاریاتون دلم نمیخواد حتی یک ثانیه دیگه اینجا باشم !!
#ادم شین
- ۲.۱k
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط