میدونم با این حرفام قراره خیلیا رو ناراحت کنم  ،  میدونم

میدونم با این حرفام قراره خیلیا رو ناراحت کنم  ،  میدونم هیییچ تاثیری نداره  ، ولی دیگه کم اوردم  .

این دعوا ها و خبرکشی ها و بچه سال بازیا چیه  ؟ کی میخواین بزرگ شین  ؟؟؟ کی میخواین بفهمین اینا میشه یه خاطره و حتی بخشی ازش هم قرار نیست یادمون بمونه  !! یادمون بمونه هم غش غش به کسخلی خودمون میخندیم   !!

اومدیم اینجا دوست و کاوریست باشیم  ، نه جنده ی هم ☺

فحش کصپاره و امثال اینا میدین فکر نکنین گنگین  !! برای یه سریا که یدونه حاشیه و دعوا هم نداشتن شبیه روبیکاییای بچه سالین  !!

بسه از ریل هم استفاده کردین  ، بسه همو مسخره کردین  ، بسه صدای فیک گذاشتین و نصفمون فهمیدیم ولی هیچی نگفتیم که شاید بیوفتیم تو حاشیه ، بسه ماهارو { خر } فرض کردین  !!

ادم شین  !!! دختریم همه مون  ، نیازی به این همه دعوا و فحش ناموسی و ریدن به هیکل پدر و مادر و هفت جد و اباد نیست  🥹
با یه صحبت ادمیزادی هممه چی حل میشه ، تجربه داشتم که میگم  !!

من عاشق کاوریست بودنم  ، عاشق فنامم، فرندامم  ، ولی با وجود این گوه کاریاتون دلم نمیخواد حتی یک ثانیه دیگه اینجا باشم  !!

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ #ادم شین
دیدگاه ها (۰)

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌「 𝖽Ꭵᥒ𝗀 𝖽𝚘ᥒ𝗀  🗑 」 ‌ ...

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌「 𝖽Ꭵᥒ𝗀 𝖽𝚘ᥒ𝗀  🗑 」 ‌ ...

وای جدن خنده دارینهمتونشبیه بچه ها رفتار میکنید جدنواقعا انق...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط