fereshteh_oo 54911000

دیدگاه ها (۰)

چقدر درک شدن دلنشین است.اینکه گاهی دوستی، همدمی، همراهی باشد...

به‌رسم بندگی الهی‌شکرت... خدایا_شکرت 🤲حس خوب ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط