حق داری بریاا تقصیر خودم بود...

حق داری بریاا تقصیر خودم بود...
دیدگاه ها (۰)

آهنگ میدوست

شانس؟هاها تو کونمه🤓💅🏻

چرا ورژن فارسی وایب دهه ۸۰ مید-

ایثثثثثثثثثث

تقصیر خودم نیست😔🎀

خودم ازش جدا شدم اون همش اومد جلو ولی خب ولش دیگه تقصیر خودم...

صدها بار مردم و زنده شدم ولی برگشتی درکارنیس شاید تقصیر خودم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط